damn !

Nyss hemkommen helt stelfrusen från stallet. Blev en ridtur på 17km i snö, blåst och fanimig minusgrader !
Hade Marie och Bonnie med som sällskap. Julle travade på riktigt fint och kändes helt kalas verkligen ! =)
Vi träffaade till och med på 3 feta jävla älgar i skogen. !! Helt sjukt, julle glodde lite skumt och funderade på vad det var, Bonnie tror jag inte ens hann reagera. Det var väl lite mer stenar som hon tyckte var läskiga ;P  Älgarna stog där så fint och tittade på oss medans vi red förbi, tack och lov blev vi inte älgmat idag heller !! =)

Och så måste jag berätta att vi faktiskt hoppade över en stock !!! typ sisådär 30-40 cm hög, men ändå !!Det är ovan mark, inte min grejj ! Så nuru sanna så har jag gjort mitt ! Vi hoppade till och med över en vattenpöl ! Eller ja.. det kanske var ett litet skutt eller större kliv för Julle men jag räknar det som ett HOPP! ;D


Nu ska jag nog ta och krypa ner i ett extremt varmt bad , sen ringa robin och planera för vilket julbord vi ska gå på. Måste försöka dra  ihop ett gäng och komma iväg innan jag sticker, jag är så sjukt sugen på julmat ! Galet !!  =) 


Puss på er min snuttar !  Och alla ni 250 UNIKA läsare !  ;D   Om inte det är galet så säg  ?




Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

HÖHÖ, men Madde! Julmat liksom? höhö Kontraktet? höhö Planen? Höhöhö? Vad händer? höhö? Hur gick det med frullen? höhö

Postat av: Anonym

gissa vem förresten`?:P

Postat av: IDA

Ååh, hitta du & Robin nått? GOTT MED JULMAT, MUUUUMS<3

Postat av: madde

HÖHÖ johanna jag måste ha julmat innan jag åker ! annars dör jag ! Tänker fan inte vänta på påskmaten !! P



Ida, jaa, det var robin som var så duktig och fixade med det där :) Vill du följa med ? :) <3

Postat av: IDA

ooH, FUSK!! :( tänk om man hade en sån man ;)

när ska ni iväg? äälsk <3

Postat av: madde

Jaa, han är bra han : )

Vi funderar på att dra iväg den 21a till westerqyarn som ligger lite utanför stan, eller den 27e i köping. FÖr den 28 drar jag iväg till uppsala ! : ) <3

Postat av: Anonym

vafan ska du göra i uppsala :( ?

jag villll!! :D <3

Postat av: madde

allvar vill du med till uppsala ?

Vi ska dit jag och johanna med 2 tjejer till och hälsa på en gemensam killkompis : ) Där blir vi bjudna på ölprovning och sen utgång med alla grabbar :)

Postat av: IDA

FAN VAD KUUUUUUUUUUUUUUL!!! ÅÅÅÅÅÅÅH jag önskar jag skulle vekrligen vilja, men ja ska jobba söndagen där :( men men men... när ska vi ses madde? innan du åker måste vi ha mys & party å mat å allt fan helvete nu blir ja stressad!!

Postat av: madde

men ååååh ! FAN DÅ !

Hade varit hur kul som helst om du följde med !

Men fredagen då ? Jag är ledig hela heelgen så vi ska nog dra ihop hela gänget härhemma på fredagen och köra utgång i västerås eller e-tuna typ :) Sen så åker ju vi till uppsala på lördag ! Vi måste ha myskväll ! ;D <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback