Boxning

Ikväll drog jag med frugan på boxningen. Jag skojjar inte när jag säger att mina armar fortfarande skakar, sådär 1 timme efter passets slut. Helt sjukt, men så otroligt rolig träning !

Jag kan bara tänka mig hur vi måste sett ut, hon kommer först hit och ska låna träningskläder, YEs, jag slänger åt henne ett par löpartights och ett vitt linne. Det blir awesome, på vägen till träningen kom jag på att jag ser ju själv för fan likadan ut, mina svarta tights och vitt linne som jag alltid brukar ha. FINT !
Under uppvärmningen är det då massa hopp och olika rörelser där det går ut på att göra flera saker samtidigt, vilket inte är min grej. Johanna var däremot KING på det, hipp som happ blev det ! Våra blonda tofsar svajar i takt  till musiken och jag ser totally lost ut kan jag tänka mig.

När vi väl ska börja slå mot varandra så tycker jag själv att mina slag ser bättre ut än förra gången, lite kul sådär. Krokarna kommer mer och mer nu. Johanna däremot, alltså jag skojar inte när jag säger att jag aldrig varit så rädd i mitt liv !! Hennes krokar, raka armar och uppercuts vevar som en propellermotor och far åt alla jävlar håll. Jag vågade knappt hålla i mitsarna utan att frukta för mitt eget liv och min näsa. Det var nog den enda bilden jag hade i mitt huve, hur jag springer ut därifrån med bruten näsa och blodet som sprutar ! 
Kul Kul,  det går att skratta åt det nu. Men jag lovar att ni inte göra det med en johanna framför dig som gormar "tääänk på vem du hatar, krossa deras huveeen MADDEEEE ; KOM IGEEEEEN !!!"  MÖÖÖRSCHA !

haha, hon är go min fruga. Vi älskar varandra,  vi älskar även att puckla på varann, det är inte äkta kärlek om man inte kan göra det =)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback