Biomys, eller ...bioflås...

Att gå på bio med mina kära vänner (JOHANNA speciellt) är alltid ett äventyr i sig. Innan filmen ens hinner börja sitter vi och småpratar lite sådär bara. JP berättar om sitt första biobesök med Niclas och om hur hon kunde vara så jävla dum och glömma stänga av telefonen som självklart ringer under filmen, eftersom att det typ bara är idioter som glömmer det...hm...

Det var iaf såklart New Moon vi gick på, och jag tänker inte avslöja för mycket förutom att jag typ ÄLSKAR filmen, sjukt braaaa ! Herregud, alla som är like totally in lööve med Rob Pattinson är ju lite insane, för jag förstår inte hur man kan missa Tailor Launter ?  Kom igen, killen är typ 92a, 17 år.  Men kolla kroppen !  Alltså allvarligt, det är helt sjukt. Johanna satt och nöp mig i låret och flåsade mig extremt högt i örat under typ heeela filmen och alla scener där han var utan tröja (vilket var rätt mycket) och jag själv dog. Tänk om ni killar ändå kunde inse att det är sådär man ska se ut.  Inga smala äckliga pinnar utan en muskel på kroppen och där nyckelbenen sticker upp. Nej fysatan, muskler vill vi ha ! Sjukt alltså  ;D

Mitt i en liten het filmscen så börjar jag då höra hur Hardcore superstar börjar spela, hm tänker jag.. Ska denna låt vara med i filmen ? NEJ, självklart inte. Det är ju JOHANNA som glömt stänga av sin mobil, IGEN!! Förlåt, men jag kunde inte låta bli att börja rågarva, det gick inte. Tårarna sprutade och jag ville bara krypa ur stolen, JP skämdes extremt mycket och försökte hyscha mig, men jag gav mig inte ! 

Gosh, jag säger bara grabbar, börja bygga om ni inte är där än!  ;)







Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback