Beautiful nightmare

Klockan är liksom 12 och jag är redan sjukt taggad inför träningen ikväll. Boxningen igen, som jag längtat efter ! Även fast det var sjukt jobbigt och att träningesvärken gjorde sig extremt påtaglig förra gången så vill jag tillbaka. Jag behöver verkligen nåt sånt. Något som gör att jag måste jobba med hela kroppen, Löööve it ! Vi får se vad det blir när jag kommer hem efter resan sen igen, jag är sugen på att prova på nåt med lite mer  grepp och sånt typ.  Armin tjatar om Muay thai, kanske provar på det  ? :)

Jag väntar med spänning inför ikväll att se hur det kommer gå för sofie och rebecca, johanna är jag  rätt övertygad om att det kommer gå bra för, vi har iaf rätt bra kondition och det var välbehövligt kan jag säga!  :) 

Maah,  more to come ! :) 


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback