11 days left !

Sjuuuuukt verkligen.  11 dagar kvar tills vi åker och lämnar sverige för ett par månader. Det kommer bli helt underbart, det vet jag redan. Och det som tillhör ovanligheten är väl ändå att jag känner mig rätt bra förberedd, har handlat det som jag behöver , fixat med försäkringar och alla papper. Känns bra ! Jag är helt förväntansfull nu alltså ;D


Nu har jag och syrran precis städat hela jävla lägenheten , så skönt ! Vet inte varför vi fick ett sånt ryck men det är så roligt ibland faktiskt ;P jag vet att jag är rätt pedantisk när det gäller städning men det tycker jag bara är en bra egenskap =)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: JP

ohyeah! Jag har smittat dig med städ-mani!!

Postat av: Jonas

När kommer ni hit och städar? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback