-

Jag kan berätta att just nu är min fru till salu till högstbjudande ! Hon är bra på att städa, laga mat, klia på ryggen och knåda röven, och hon är grymt bra på att övertala mig till saker jag inte vill göra!!  Den kvinnan har nu övertalat mig till att färga håret innan resan för hon tycker att det ser bättre ut att bara brunett och brun. Hon tycker inte att vi ska se ut som trashiga blondiner á la Kissie, Dessie och paowchaow eller vafan dom nu kallar sig... 
Jag vet dock inte vad jag tycker om detta, i affären ville jag bara ställa mig och gråta och i magen har jag en stor knut, jag är rädd. Jag har aldrig varit brunett och jag har inte en jävla aning om jag kommer passa i det eller inte.   Men lite förändring någon gång skadar väl ändå inte ? Nu blir alla som tjatat på mig om att färga mitt hår skitglada, jag vet. Men blir det fucked up så äre jag som tar tillbaka den blonda hårfärgen när jag anländer på svensk mark igen !



Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jonas

jag tar henne!! NOO!!! du måste vara blond :O

Postat av: Fia

Mitt hår har inte repat sig än från våran 7 veckorssemester, helt sjukt men de blev helt sönderköttat när vi var borta, då va jag tokblond! Så jag vet inte vad som är bäst:p

Postat av: ida

SKA DU FÄRGA HÅRET BRUNT??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????MEN HALLÅ DE KAN DU JU INTE GÖRA, VAFAN :'(

Postat av: soffe

jaaaaaa jag vet ! jag är livrädd !!!

Postat av: ida

men du kommer bli sååå snygg!!

men fan vad lääääskigt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback