Yäääy

gå in på kontakter i din mobil, håll inne neråt, räkna till 3 & släpp

Namn 1
 - Drita mob
Är han/hon snygg? - Som fan !
Har du sett personen gråta? -  Japp
Betyder han/hon något för dig? - Självklart

Namn 2 - Jessica&Henke hem
Är han/hon kul? - Dom är skönaste =)
Har du kramat personen? - Massor av gånger
Minnen med personen? - Det är min kusin och hennes sambo, mitt bästa minne är min första fylla på Runskär. Jag var typ 14-15 och dom fick leda mig hem.

Namn 3 - Magnus lärare
Flicka eller pojke? - Man
Är personen viktig för dig? -  Nej, inte särskilt, men han var viktig som lärare då iaf !
Sista bokstaven i personens namn? - s

Namn 4 - Danne jobb
Var träffades ni för första gången? - Kommer inte ihåg :O 
Älskar du honom/henne? - Väldigt mycket, det är min kära bonuspappa.  
Har du pratat med personen i telefon? - Många gånger.
Har personen blåa fina ögon? - Jag vet inte vad han har för ögonfärg. :O

Namn 5 - Sabina A mob
Hur länge har ni känt varandra? - sen jag gick i 5an
har du kysst honom/henne? - Nejsch
Kan du berätta hemligheter för personen? - Absolut.
Är han/hon söt? - Hon är sötisen : )

Namn 6 - Taj mahal gubbe
Är ni släkt? - är jag typ kurd  ?
Hur är han/hon till sättet? - Ingen aning
Känner du honom/henne bra? - Absolut inte

Namn 7 - Armin mob
Har du sänt personen ett sms? - Massor, skickade ett nu precis faktiskt :)
Är det en tjej? - Nej, en kille. Men han är lika söt som en flicka =)
Går personen i samma skola? - Nej.
Vad har ni för relation? -  ;)

Namn 8 - James Hem
Hur gammal? - 19
Bor? - Västerås , Julpa
Hatar du personen? - Absolut inte ! Tycker om honom mycket =)

Namn 9 - Lalush
Har du besökt personen? - Mååååånga gånger.
Är han/hon trevlig? - Absolut
Vad börjar hans/hennes namn med? - Sa

Namn 10 - Pänsy <3
Har du kramat honom/henne? - Japp !
Har du sett personen full? - För många gånger
Är personen äldre än du? - 15 dagar.

Namn 11 - Tanne ÖL
Minne av personen? -  När vi köpte öl av honom ?
Har du hans/hennes msn? - Nej
Tycker du om personen? - Inte direkt.

Namn 12 - Armin mob (igen)
Står han/hon nära dig? - Svår formulering, men han betyder mycket som en vän och har varit en klippa att prata med.
Har du kramat personen? - Jaa  =) .
Har du varit förtjust i honom/henne? - Maybe.
Var är personen nu? - Uppsala på valborgs firande.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback