waaaow !

Jag har varit ledig idag, men känner mig ändå så sjukt trött.
Dagen har änsålänge resulterat i ett träningspass med Julle, 12 km ca 1,5 h. Red inte i något särskilt högt tempo idag, var mer noga med att hålla en bra form , och att ställa hö, vä efter vägen. Han är så duktig ! Jag blev så impad av honom när vi mötte en stor traktor med gödselspridare bakom sig. Var liksom ute på en liten sketen och trång grusväg, hästen reagerar knappt. Det är såna småsaker som gör en så himla glad ! Lilla bebispojken, =)  Och mitt upp i alltihopa hoppar ett rådjur ut framför oss, han kollar inte ens. :)

Imorgon kommer hovis och slår på nya dojjor, det blir najjs. Han har ju klyvt framskon genom broddhålet. ;P

Nu blire ut på en löptur ! Underbart !



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback