Torsdag.

Blev en liten tur på 2 timmar med Julle. Hovis skulle egentligen komma men det blev lite ombokat och får tas någon annan dag.
Jag tänkte  då istället vara effektiv och ta en långtur samtidigt som jag kollade lite vägar. Först var jag benhård på att köra 2 milaren, när jag väl börjar närma mig gunsta istället tänker jag att jag ska utforska lite skogsvägar. Hmm, rider runt i trav och kollar läget. Fint alltihopa.
Kommer sedan ut på "2mils vägen" och tycker då att, jamen lika bra att fortsätta med en 2 milare iaf då.
Det var längre fram på vägen när den började dela sig i en stor jävla korsning som problemet återstod " vart ska jag ?" ;  jag provar vägen rakt fram fast magkänslan säger höger. Dum som jag är rider jag rakt fram och hamnar nånstans där jag aldrig vart tidigare. herregud, vi snurrade runt i något bostadsområde och skog på en gång.
Tur att hästen är så tålig med mig ! haha,   turen måste slutat på säker 15-16 km iaf.

Skönt iaf, blåst blandat med regn (Y) sånt gillar vi ! 'not'



Såhär fint utrustade var vi idag med mitt nya underbara fårskinnsunderlag för rumpan =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback