nysolad och färdigduschad !

Gaah, johanna drog med mig på en solning till lunch typ. Så underbart skönt, älskar när man somnar i solariet. Lalaa!
Synd bara att det är så sjukt skönt väder ute och jag ska iväg och jobba. Äsch, det blir till att dra med B ut och sitta och glassa i solen. Gör inget om jag får jobba lite mer på brännan ;P


Imorgon drar iaf jag och johanna tillsammans med volvon ner till Landskrona. Där möter vi upp Laggen och han ska visa och runt på sin isbrytare. Skulle även få kolla nå mer båtar. Vi får väl se efteråt om sjöingejörsyrket fortfarande är lika lockande, annars dumpar jag göteborg och Chalmers och styr kosan mot studentstaden Uppsala !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback