Jobb och ridtur.

Blev en lång jobbdag, kändes det som iaf. Jag har varit så sjukt seg hela dagen, usch alltså :/   Efter jobbet tog jag en sväng men Julle upp till Gunstagroparna för klättring i sandhögarna. Så sjukt roligt ! Det är så kul nu när han börjar komma i form, och man känner att han verkligen orkar.
Bara ta sats nerifrån och sen ger gärnet upp i groparna liksom,  åååh vilken härlig känsla ! Och sen att han orkar jogga på i tempo hela vägen hem , vilken häst alltså !
På torsdag blire en sväng med Kattis på 2 mil, han har funkat superbra på 1,2 mil / 1h. Men vi behöver mer långa långsamma pass nu, träna på att uthärda mjölksyra oxå. Bara köra på och testa gränserna, se vad mer vi behöver träna på.

Och jag förstår inte vad jag gett mig in på , nästa vecka har jag slagit vad med sanna om att jag ska rida en hopptävling om hon rider en distansritt. Jag kommer dö. Förstår ni det gott folk ? Jag är verkligen ingen hoppryttare. herregud.  Det här blir fint,.... (eller inte)  :O




Min man <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback