Fredag.

Igår blev det som sagt en träningstur på Julle tillsammans med Kattis och Vivan. Bleev väl ca 20 km, red i ett tempo av 10,1 km /h ,  helt okej ! Jag är så sjuuuukt nöjd med hästen, han var helt otroligt fräsch efteråt, visserligen var det inte fort, trav hela biten. Men med tanke på att det var längste sträckan han gått nu hittils och att han inte varit igång så superlänge. Han kan konsten av springa när det gäller och vila när det är dags för det. En superhäst !
Skönt att känna att det funkade såhär bra på en längre tur, då blir nästa sväng ca 25 km med ett lite högre tempo. :)
Så nu har Sanna minsanna inga ursäkter på att inte rida en distansritt i sommar, jag vet att hästen håller för det iaf ( ;



Nu mina vänner stiicker jag, kryssning ikväll !  Det blir jag och Håkan tonight ! (; PUSS


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: LoEm

Lyx eller budget?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback