Fettis helg.

Eftersom lördagen aldrig hanns med för att bli en bakisdag, då jag tog en återställare till frukost så fick jag ta igen allt igår. Börjar med en feeeet kebab med massa vitsås till frukost, lever på chips och godis till hockeyn, och eftersom min magsäck rymmer rätt mycket drar jag med gänget till donken !  ;D Dock fick jag inte i mig lika mycket som jag hoppats på :( men det fixade simon och johan,  mina 2 dammsugare :K

Helgen har varit bästa på länge ! Livet leker när man heter Madeleine Engström iaf ! Dock hade jag igår kunnat svära på att aldrig någonsin mer förtära alkohol, men sen kom jag på att kryssningen avgår på fredag så det sket sig ! Jag får fixa nykterhetsavtalet någon annan gång,


Jag och johanna aka Sharky har iaf hittat vårat framtida yrke - sjöingenjörer ! Yes, ni läste rätt. Jag ska bli ingenjör. Den sanna naturaren i mig har talat. Snackade med Laggen igår med och har fixat så att vi får åka ner till Landskrona inom dom närmsta dagarna nu ich göra ett studiebesök på hans isbrytare och även kolla in 2 andra lastfartyg som ligge inne i hamn därnere. Fatta lökigt liksom med 50 papp i månaden efter 2-3 år i yrket. 12 månaders fullt betald lön fast du bara jobbar 6 månader på ett år ! Sjukt najs, jag är fett taggad , likaså min smarta hoomie, Chalmers, here we come liksom ! ;D



Varmt med 10 grader i poolen ?


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback