träningspasset.

Efter vår London weekend så bestämde vi oss för att börja ett nytt liv, jag och min älskade pänsy. Från och med idag så gick vi på vårt nya löparschema, vi ska bli maratonlöpare.
Träningen och våra nya levnadsvanor startade när vi landade på svensk mark. Detta innebär alltså ingen skräpmat, och ingen fusk med träning ! Straffet är att dricka 5 dl bearnaiseås ! :O  Syrran var inte lika sugen på att ta straffet om hon faller innan mållinjen men det skiter vi i. Vi häller det i halsen på henne om hon inte gör som vi säger ,)

Det börjades iaf idag med ett pass medelgympa, och efter passet begav vi oss upp till johannisdalsskogen och avverkade 3 km spåret =)
Jag känner mig duktig och fylld av energi ! Jag tror på det här, jag ska bli fit igen till beach 2009 ! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback