Tisdag igen då.

Blev nytt läkarbesök igår då.  Inga fel på proverna iaf, skönt det. Men jag har tydligen urinvägsinfektion. ? Trots att jag inte känner något what so ever. Skumt !

Idag var det iaf tillbaka till jobbet och Mr. B  , jävligt skönt !  Sanna och pluttis Gustav kom sen oxå, lillkillen har fått 2 tänder  ! :D :D :D :D

Efter jobb blev det stall, tänkte att vi skulle köra trav intervaller idag runt Kitslinge. Började med ett varv först då och det gick suveränt, mycket trav och mycket galoppfattningar då hästen tyckte att "hej, jag är pigg idag, låt mig spriiiiinga". Men jag själv tycker inte att Julle bulle får springa hur han vill, utan mina villkor gäller, och är det så, då blir det jobba snyggt och fatta massa jobbiga galopper =)  KUL!

Andra varvet tänkte jag att det kanske går att utforska lite stigar och se vart dom leder, mitt ute i skogen möter jag stallgrannen på häst och gör sällskap med henne. Massa roligt prat faktiskt ! Kul när man känner samma människor. Och hon lovade att visa massa vägar oxå så att vi kan få riktiga träningsrundor, det blir hur bra som helst ! Det blir nog en riktig atlet av Jullebus med. Imorgon ska han på hoppträning med sin morsa, och jag får stå helt skräckslagen och titta på ! Tokiga människor !


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback