stressigt värre.

Flängt runt hela dagen känns det som för att fixa massa inför imorgon. Hämtat mina skor iaf som blivit omklackade, skönt att det är klart  ! Hann iaf tvätta bilen med så att den slipper se ut som ett vrak. =) Så nu är supermicran fin igen !

Sen ikväll äre bara massa jävla tvätt som gäller, herregud säger jag bara. Och på nåt sätt måste jag kunna träffa Pänsy och packa vår gemensamma väska som vi ska ha och checka in. Tyckte att det räcker med 1 väska och sen varsitt handbagage, fast ja, vi får väl se hur det blir på hemvägen efter all shopping. Jag säger ALLTID att jag inte ska ta med massa onödigt, men de flesta som känner mig vet att jag är hopplös på att packa minimalt. Jag är den som alltid tar med sig allt för "utifall att" något händer typ.
Och så är det hoppträning för Julle.

Det skulle ju vara rätt smart att typ klona sig själv, då kan man göra allt på samma gång ? :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback