städmani ?

Jag förstår verkligen inte vad som hänt med mig, jag städar hela tiden ! Och det är skönt ! Som typ, terapi.
Igår började jag 4 men gick upp 9, låg och drog mig i soffan och tänkte chilla, men icke sa nicke. Nåt rycker tag i madeleine och hon börjar städa. Vädrar mattor, dammsuger, diskar, sorterar skräp och skit, rensar garderober etc. Hann med hur mycket som helst kändes det som ! 
Idag var inte klenare det heller, fick rycka in och jobba på dagen. Sen direkt efter jobbet åkte jag hem och iväg till lillkusinen på kalas. Smarrigt med smörgåstårta och kakor ! ;D

Väl hemma igen får jag nåt ryck och storstädar mitt rum. Är så äckligt trött på Dannes alla jävla snusprillor som jag hittar under/bakom sängen, uppe på hyllor och tamigfan överallt. BLÄ !  Skönt känns det nu när allt sånt är borta, rummet är ju faktiskt beboeligt nu igen =)

JAG ÄR DUKTIG !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback