Såhär på kvällskvisten.

Nu börjar kvällen lida mot sitt slut, Sanna och Julle var jätteduktiga på hoppträningen :)  Sanna tyckte dock att Jullebus var lite loj och seg, jag märkte inte det så mkt då jag stog och hade svindel av att se alla hoppa. :O

Jag hann en säng till Pänsy idag innan stallet för att kolla upp det där med hur vi ska ta oss från flygplatsen till vårt hotell. Klok som pänsy är tycker hon att vi först ska åka buss och sen byta längre fram och ta tunnelbanan till en station närmre. Jag säger bara till henne att det är lika bra att sätta mig i nåt jävla koppel typ så att hon håller reda på mig,för inte en karta i världen gör mig smartare !
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback