Beyonce, here I come!

Jag dör , jag dör , jag dör.

Jag fick Beyonce biljetterna i present igår av syrran, (morsan och danne med på ett hörn) ;)   Jag dör ! Jag ska till globen !
Igår blev det till en början iaf kalas ute i Gillsta och fira en 7åring. Ungarna växer så det knakar känns det som! :O helt sjukt.  Massa god mat bjöds det på,  ingen tårta dock eftersom vi inte hann vänta på den. Var ju tvungen att bege mig hemåt åt mitt eget kalas ;)

Britta kom över och även alla mina kära vänner ! Fiiiinaste armbandet och en thai massage fick jag, Madeleine är med än glad ! Jag ska knådas gul och blå ! HELL YEAH ! :D

På lördag väntas iaf storkalas, smårgåstårtan bara väntar på mig =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback