wonderful !

Är det någon mer än jag som bara tycker livet är helt underbart som det är just nu ?
Liksom, allt bara flyter på. Jag mår hur bra som helst, känner mig helt pigg och glad mest hela tiden. Det är bestämt att jag och johanna dra ner och hälsar på Pänsy och Summörn i landet down under.  Det kommer bli så sjukt najs och jag längtar som fan !  Resebryån får sig ett besök nu i veckan iaf för vidare planering :)

Idag blev det massa stek i solen uppe i stugan i hästnäs. Jag av alla människor har fått färg liksom , helt otroligt ! Madde är liksom inte kräftan idag, superskönt ! Dock är jag full i kokosolja just nu.... ;P 





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback