Vart är AK4an ?

Jaa, fan den frågan ställer jag mig panikartat flera gånger om dagen tills jag kommer på a tt jag är ju hemma igen.. haha,  usch, det är verkligen en sån där fantomenkänsla som när man saknar en lem, typ folk känner att det kliar på en amputerad fot. Så känner jag om min "bebis" , Det känns som att det ska vara där men den är borta liksom :(  


Midsommar igår då, hjälp säger jag bara !  HUR kul som helst,  började med jobb på dagen. Mysigt med min smarriga tårta och så :)
Sen far det ner till Runskär, bunkrade upp rejält med alkohol och supergod mat ! Kvällen skulle räddas trots regnet liksom :) Jag, syrran, Emma, Anneli och Johanna var beredda på att parta med Släkten Sjöberg (som jag ursprungligen heter) .

Kvällen bjöd på massa sjuka minnen, krossade glasrutor, leriga byxor, skrattattacker och en väldigt ehm, typ sktig mulltoa ?  ( :D )   Den här kvällen var verkligen hur bra som helst !  Lätt roligaste festkvällen på längre, väldigt mycket beroende på att jag har dom mest underbara vänner   !    Tack ni alla för en kanon night !


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback