Torsdagsmys.

Vilken sjuuuuk dag det här har varit.  ! :K

Och jag vet inte vad som har hänt med mig heller liksom ? Värsta partypinglan typ, jag och Emma tyckte inte att vi hade något särskilt för oss i tisdags och for iväg en vända för att hämta vin. Blev sedan myskväll hemma med flarrorna och vattenpipan liksom, sjukt roligt ! Förstår inte hur kul man kan ha mer er på, emma och sofie. :) 


Och igår då ? Inge bättre där, party igen. Gled runt på stan, blev massa shopping. Inhandlade lite grejjer från systemet med till kvällen. Köpte massa god mat osv.
Sedan begav det sig hem till oss, emilie kom även och joinade. Mätta magar och massor med alkohol kom både linda och sandra över. Blev ett litet smått party hos Engström iaf då typ. Överförfriskaade och glada i hatten tyckte vi att , "äsch, kan ju inte sitta inne hela kvällen, vi drar till hantis och kollar läget ".
Sagt och gjort, blev även en utgång. SJukt trevligt med grymt roliga människor ! Det där har jag saknar, inte gå ut för att festa gärnet utan bara sitta ute , ta en öl och snacka massa skit i goda vänners lag (;

Idag så mådde man väl som man förtjänade, men herregud hur dagen resulterade ! Emma, den bruden är tamigfan inte klok. Jag tror syrran och jag skaffade oss ett 6-pack typ ? Och dom två i samma sällskap. Nej, det kändes som jag gick runt med 2 brukare på stan. JESUS:


Förstår ni varför ?




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback