Onsdag.

Imorse vaknade jag upp till sötaste smset av Sanna. Ååh vad glad jag blev , det gjorde hela min dag ! :)

Annars så blev det ett besök på arbetsförmedlingen, ska på möte om typ 2 veckor. Sen så hann vi med att käka frukost på stan,  jag , Emma och Johanna. Rätt mysigt faktiskt. Till skillnad från detta jävla sugiga pissvädet , inte alls min grej !  :O

Har även fixat lite grejs och sånt jag ska ha med mig till sthlm, skavsårsplåster, efter alla dessa år i hemvärnet så har jag lärt mig att skavsårsplåster i förebyggande syfte är guld värt i ett par nya kängor ! ;D  Så jag kommer (förhoppnigsvis) att klara mig.
Jag och syrran fick typ nå dampryck idag och kom på att vi skulle baka bullar  ! Herregud, jag drog igång en hel sats på jobbet igår och knådade med, nu gör jag en dubbelt så stor här hemma. Men dom är ju så sjukt gooda ! Det tar slut på 5 röda liksom.  Fast tyvärr inget för mig dock. Jag fixa gärna iordning dom, men inget mer än så =) Soffe får stå för uppätandet av mina smarriga feta bulls ! ( ;

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback