Inte min dag.

Nej usch idag var det inte min dag alls. Morgonen och förmiddagen började iofs rätt bra. Steg upp tidigt för att hinna åka till Enköping och hämta ut lite ny utrsutning och passa på att byta min gamla m90 uniform. Grejen är att den uniformen fick jag ut när jag var 15, nu har man "växt" till sig lite och skaffat dom där mer kvinnliga kurvorna. Den dåvarande storleken var 170/55,  alltså 170 cm och vikt 55 kg ! Shit vilket liten spätta man var ! Jag kan knappt komma ihåg att jag varit så liten nångång :S   Helt sjukt !  Nu äre andra bullar liksom, nu måste jag ha 180 i längden, fast jag knappt är 172, sen 85 i vikten ! Även om jag väger mer än 15 kg mindre. Nej, den svenska försvarsmakten har ju knappast tänkt på att göra om modellen så att den även passar oss tjejer/kvinnor med höfter ?  Nej, det kommer väl aldrig hända heller, brallorna kommer fortfarande passa våra spinkiga raka svenska killar. BLÄ

Efter Enköping blev det dock en mysig lunch med syrran och Johanna i en mysig liten skogsdunge. Massa underbart i det strålande vädret ! Dock paltar jag med precis allt ocj kladdar ner typ allt. På jobbet sedan så drog jag och Anna med gänget ner till malmön för att grilla korv och bara mysa i vädret. Troru inte på fan att 3 korvjävlar bara "råkar" ramla av grillen när jag står vid den ? En efter en liksom, bara rullar fint av och hamnar på backen.... Aja, tänkte väl mer liksom att nu får det vara nog. 
Men ike sa nicke, senare på kvällen framför tvn börjar mitt näsblod bara spruta, blodar ner hela linner, bara sådär liksom. Nu börjar man fundera på om någin högre makt gör narr av en ?  Ja, tur att man ska hem och sova ruset av sig...
Allt på jobbet är lugnt när vi drar därifrån, men skenet bedrar !
Ute vid bilen så skiter en fågeljävel på mitt BYXBEN !    Faaaan i helvete alltså, fågelehelvetet har en radie på typ 25425876 HA att träffa när han skiter, men NEJ ,  han ska pricka just MIG ! jag fattar inte,    det var verkligen inte min dag idag. HERREGUD alltså !    Förstår alla nu varför jag hatar precis alla flygande fän ?


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny

Jag har exakt samma storlek babe :P haha

Postat av: Madde

Jamen storlekarna är ju helt jävla cp :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback