hjälp ?

Jag måste vara den mest IQ-befriade människan ever, jag fattar inte varför det inte går att radera bilder från den externa hårddisken ?  Alltså det går bara inte ? Sjukt drygt ! 
Har försökt med allt verkligen men inget funkar. : / 


Och en sak, för varje dag som går så blir jag bara mer och mer taggad till att göra lumpen !  Jag bara längtar till mönstringen och jag hoppas att jag är så lyckligt lottad att jag får göra värnplikten. Jag vill verkligen !  Vore så sjukt roligt , och sen bara sticka härifrån på utlandstjänst . ååååh, livet är för härligt !



Jag bara älskar den där blicken som får mig ur balans.   Tack för att du är du, mer behövs inte !  :)



Lite roligt sådär när man hittar ett par år gamla bilder, kolla den här liksom ? :P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: kristina kittelsen

pödding paj !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback