fredag.

Nästan nyss hemkommen från jobbet. Man blir verkligen helt slut i huvet av att jobba dessa 13 timmars pass. Usch.

Vad händer ikväll egentligen ?  Jag är velig på den fronten, blire hemmamys eller utgång ? Varför är besluten aldrig lätta att fatta ;P herregud.
Imorgon blire upp i skaplig tid i vilket fall som helst , måste hinna med en löptur innan jag far iväg till Romfartuna. Vi måste fixa iordning pållen till på söndag då det är utställning, klart han måste skina liksom :)




Tänk, på måndag är det 2 år sen du lämnade oss morfar. Ju närmare vi kommer detta datum, desto mer tänker jag på det. Känns som det var igår som jag och Danne satt och grillade på altan med dig, vi hade kört iväg sofie till lärarmiddagen och du tyckte hon var så fin. Jag kommer ihåg att du var så stolt =) ...

Usch, jag kan knappt skriva 3 rader om dig utan att börja gråta, detta får jag avsluta någon annan dag.




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback