älskade väder !

Som jag tyvärr inte kan vara ute i.  Nu har jag precis avslutat ett arbetspass i köping, fick gå lite tidigare efter att jag var klar med allt. Känns riktigt skönt. Bara det att jag hinner hem några timmar emellan sen börjar jobbet i skultuna kl 16 istället ! Så gåre när det inte finns folk att ta in.  Men jag är lika glad för det,  blir bara på så sjukt bra humör när det är sånt här väder ! Helt underbart ! 

Igårkväll blev det en sväng till västerås med min älskade emma, det är alltid kul med dig ! Det går verkligen inte att ha en tråkig stund med den där helt galna kvinnan, shit happens when you party naked, eller vad är det man säger ? ;D     Emma, SHIT happens !!!!  :O     Förlåt, jag var bara tvungen ! ;D  HA HA HA !  Jag vågar inte riktigt berätta om vår midsommarafton, då får jag väl en galen pitbull efter mig eller nåt ! hahah a!

Nu blir det massa städ och fixa härhemma innan jag drar iväg igen !


Pusss babe !  : )


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback