Yäy

För ett tag sen kom vi hem från Runskär igen då. HAHA, nyss skrev jag "RUNKSÄR" och såg att det blev lite fel, shit, nu sitter jag och garvar åt mig själv igen. Inte bra madde, inte bra...

När man är nere på RUNSKÄR får man vara beredd på att lyssna till väldigt sjuka saker,  saker som kan få dig ärrad för livet.

Soffe : Vet ni hur man ser att man har hängpattar  ?
Madde, Simona, Ida : NEEEJ ?!?
Soffe : Man lägger en penna under patten, fastnar den så äre verkligen hängpattar !!
HAHAHAH, jag döör !


Madde och Simona ligger på madrasserna och flyter när vi spinner på våra nya idéer.
Madde : Känner du hur livet flyter ? HÖ HÖ
Simona : aaa fan, det flyter på fett najs !  HÖ HÖ 
Lättroade tjejer....












Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback