Vanlig löptur vs Intervallträning ?

Jag sitter och funderar lite på vad jag ska göra för löpjobb idag. Ett intervallpass var det alltför längesen, men det är inte alls lika roligt när man är själv. Johanna är så jävla seeeeeg ! Jag skulle ju få sällskap idag men hon är spårlöst försvunnen !  Och jag är alltför sugen på att dra ut och springa bort massa överskottsenergi för att orka sitta inne och vänta !

C ya later dudes med lite uppdatering om vad som hände !


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

dina lår är inte och leka med...

Postat av: Anonym

håller med, dom är heta som fan ! sprang du och en tjejkompis i munktorp i förrigår ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback