Utkast

Idagens blev det jobb i köping, inlämning utav ett CV och stall. Red iväg tillsammans med Sanna och Maggan till Gunstagropen för lite bad med hästarna. Simmade med både Glimten och Julle, hur mys och skönt som helst ! Första gången för mig så det var lite läskigt, men det gick rätt snart över ! :)


Efter jag kom från stallet drog jag bara hem och duschade sen direkt iväg till Drita. Träffade Edde och hennes 2 veckor gamla bebis, hur vacker som helst ! Så himla go. Hon blev väl mörbultad av mina pussar typ ? Även samma för liris dotter Artiola, så jävla söt unge ! Helt rädd för mig, men pussa på henne fick jag allt :D



Och eftersom att jag är så sjukt bra så svischade jag iväg med Syrran och Eilie för ett kvällsdopp nere på malmön ! Detta avslutades även med en glass på donken  ;) 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback