Torsdag - ledig dag

Yes  , en ledig dag ! Dessa underbara dagar tillhör faktiskt ovanligheterna just nu känns det som... Dock var erbetsdagen igår det softaste på länge , elt utan tvekan ! Jobbade tillsammans med Nina, kommer till jobbet 13.30, fika med all personal, nybakat fikabröd och gott coffee ! Eftersom det var så fint väder och vi var dubbel personal tyckte vi att det var en bra idé att packa in dom boende i bussen och dra på utflykt.Sagt och gjort ! 
Med mig bakom ratten så for vi iväg, styrde kosan först upp mot skärsjön för fika, sedan åkte vi ner mot karmansbo igen, tog båten ut till en supermysig ö och grillade korv ! Riktigt najs faktiskt, tiden rann iväg och vips så var dags att åka tillbaka. Hemma vid 20.30 igen, bara att packa iordning på alla grejer och gå hem ! Hur skönt som heeelst !  Vi var glada iaf :)


Idag så ska iaf jag och Nea åka till västerås och hämta Julle. Jag behöver moraliskt stöd med mig när vi ska köra transport utifall att jag ballar ur och inte vågar köra ;P   Sedan kommer vi styra kosan mot fantetorp och lasta ur, där fixar Nea iordning med maiomi och så tar vi en tur !  Ska möta upp netta och Glory på vägen oxå, kommer bli hur kul som helst ! Alla min gamla vägar , där jag växt upp med mina förra hästar :)



På tisdag så drar iaf jag och min amifibisoldat Johanna iväg på utbildning igen. GK1an i Ånn väntar. Jag längtar verkligen dit, får träffa alla rån Berga igen. Ska bli massa, massa roligt ! :)  Mindre kul att sitta på ett tåg i 10 timmar bara  ?  Iscch....



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

wiihooo! känns soft!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback