Spökjakt och jäsning på hög nivå.

Jag, JP, soffe och sosso drog igår kväll ihop oss för spökjakt och jäskväll. Sosso blev taggad till att leta spöken efter mina historier sist jag sov i munkens. Jag är bäst på att skrämma upp andra med att berätta vad som händer hemma hos oss, nackdelen är bara att jag blir så sjukt rädd själv !  Not soo good...

Den berömda jäsningen är uppfunnet utav Sosso och Ida iaf. Jäsning funkar alla dagar, dock bäst på bakisdagar. I jäsning ingår att bredda ut sig så mycket som bara möjligt. Moffa så mycket fett som möjlig och skratta åt allt verkligen. Och då menar jag inget fnissande utan ett såntdär fult hästgarv där man kippar efter andan till slut. Klarar man dessa kriterier så kan man nog hänga med the cool gäng och jäsa som fan.

Madde jäser på pilatesbollen


JP jäser på pilatesbollen



Det blev inte massa fettigt, men dock så mycket godare ostbricka.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback