sha !

Yes, fredagen blev bara massa hett party ! SJUKT roligt. Förkrök hos Petra i valskog med bror och massa bra människor. Alltså hjälp, hur kan man ha så roligt  ?  Gaah, blandade massa godra drinkar i baren, spelade biljard (som jag btw är kung på *not* )  ,  lite pole-dance hann vi med ;) och bara umgicks och hade allmänt trevligt :)  Höjdpunkten var ju ändå när Fredd kommer cruisandes i Hummern liksom,  typ, ge mig tack ?  Jag ska fan ut och åka i den snart jag med ! Annars !  :O     Den kommer bli tjejbil, precis som Dodgen efter vi använt den, right Freddie ? :)
Kvällen bjöd även på utgång, provade B&S den här gången, Helt klart godkänt ! En av dom roligaste utgångarna på länge, jag är rätt trött på både hantis och västerås som alla vid det här laget borde veta.  Men det var faktiskt riktigt, ritkgit roligt med bra drag och fint folk därinne. Blir snart igen alltså.



Igår lördag blev det en liten Middagsbjudning hos Engströms,  förrätt med toast och skagenröra  , varmrätt med Bakpotatis och fläskfile med sofies mumsiga sallad till, efterrätt supergod chokladpudding och massa melon.  Enkelt och helt underbart smarrigt !  :)   
Och som alltid ska vi ut på spökjakt och skrämma upp varandra, ja vi lyckades rätt bra vill jag lova !  :O



Fredag  -  Hos Petra



Busig tjej




Träffade Encorv utanför B&S i kön.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Brallan

Snygging Madde och snygging KEPS !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback