Oteknisk eller bara lat ?

Alltså, alla har så sjukt fina bloggar och så kommer jag här med den här ruttna sidan. Är jag oteknisk som inte fattar hur man fixar iordning den eller är jag bara sjukt lat som knappt orkar bry mig ?
Jag tycker faktiskt att en snäll själ som känner sig manad kan få i uppdrag att fixa iordning min blogg på ett fint sätt :) 


Och till dagens nyhet !  Boende och ALLT är fixat på filippinerna nu, en bekant till Johannas family och som även är bekant med min faster har sagt att vi får bo i hennes hus. Fatta najs bo typ mitt på stranden, inga turister i närheten, bara folk man känner runtikring, nära till stan med bara en enkel bilresa.
Åh, kan man bli gladare ?  Kan livet bli mer underbart än såhär ?  ;D






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback