Not fit for fight.

Nej, dagens sanning. Jag är sjuuuukt sliten och så jävla trött. Jobbat som ett as nu 4 dagar i rad, 12,5 timmars dagar ! Sug på den ni! . Usch, det enda jag ser framför mig är resan, inget annat. Annars hade jag aldrig stått ut. Jag är iaf glad över att jag har ledigt 2 dagar nu, det är så mycket man vill hinna med att göra men samtidigt så orkar man inte ?  Äsch, det blir till att plocka fram alkoholen ur gömmorna från mitt privata systembolag (Y)

Igår fick Jullisen sig en tur på rasten, ingen lång tur visserligen. MEN, den märktes nog ändå. Shit vad broms och knott det är nu. Det är så sjukt äckligt, tyckte så synd om stackars pålle. Skönt för honom att få stå inne och sova ett tag på em sen iaf :)  Idag är det lite skönare ute iaf, så ska väl alldeles strax bege mig utåt (; 


Ikväll blir det att fara iväg till Bror och Petra, där det alltid brukar bjudas på massa fäst och roligheter ! :)
















Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag kan inte poppa den!! Den är stor som ett hus!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback