Mysfaktor.

Imorgon kommer Filli hit och det blir massa mys !  Tänkte åka ner till stugan och bara jäsa där, alltid lika skönt. Det är verkligen avkoppling på hög nivå. Runskär är Runskär, mitt smultronställe ! :)

Har bara morgondagen kvar att jobba och sen så är jag ledig tors-söndag. Förstår ni hur mycket det gör ? 4 dagars ledighet.
Helt awesome ska det bli,  kommer hinna med massa mys  med bästa Ida som kommer hit på torsdag oxå ! :D  ååååh ,  förstå att jag längtar ! Allt är underbart när man umgås med den donnan ! :)   Du är så bra min vän .  :)
Torsdag fyller JP, så det blir jäsning hemma hos henne. Och helgen består givetvis av vad , om inte party ? =)   Bäst, så jävla bäst.

Fillipilli sötnos !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback