MYSDAG !

Ett fint uppvaknade till johannas fisar i munkens. Inget ovanligt när man sover med den Donnan....
Frukost och kaffe har blivit en traditin för mig som alltid brukar skippa det. Men riktigt najs faktiskt, havregrynsgröten är bra !  =)

Förstår ni att jag typ har haft världens mest underbara dag ? Vi åkte in till stan och började med att gå på thaimassage hos Chalita's. HJÄLP, vad underbart det var ! Jag somnade ju för sjutton. Herregud, det måste göras om snart.
Efter tänkte vi dra en liten mystripp och for iväg mot Mini Zoo't i Åsby. Klappade på alla söta kaninisar och getter. Till och med änderna med dom röda huvena var söta !  Och ALLA , varenda jävel vet hur rädd jag är för fåglar annars ! :O









Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback