Moosejakt!!

Dagens löpar pass blev förlagt långt bort ifrån staden Köping, nämligen i Kolbäck !!! Sanna mina ord mina vänner, jag och min partner in crime sprang en vända i kolbäck. Vi tog först bilen till tränsta och tänkte harva runt på grusvägarna och runtom i skogen där, men då vräkte regnet ner. Och ja, typiskt vår lycka  ? Ja, precis. Så vi cruisade runt i skogen upp emot Lisjö och hamnade till slut borta i åsby och Kolbäck, det vi varit en gång tidigare idag :O   Blev iaf en najs vända med lite terränglöp, backträning där vi sprang upp och nerför ett par gånger, real najs ! Samt JP's obligatoriska gympa, på PARKERINGEN !   Jag dog, men jag tänkte den grymma mansrösten som igårkväll ropat " Juuriharjotella"  !!!  Den var läskig så då körde jag på som fan , vågar inte riskera något !!

MEN, kära läsare. Det värsta hände på hemvägen genom Kolbäck skogen. Vi kommer cruisande i den feta golfen i typ 70, sen ba ser jag ett jävla MOOSEhuve komma utfarandes ur skogen typ 2meter framför bilen !!! Jag skriker som inihelvete och JP som inte uppfattat Moosarna drar på tvärniten och sätter igång feting sladden över vägbanan, SHIT vi var med om värsta nära dödenupplevelsen ! Det första jag tänker på är "BLOGGEN" , !! Drar upp mobilen fort som fan och försöker knäppa kort men moosarna fastnade inte :(   Helvete verkligen, vi hade ju kunnat dött ! Tänk om vi hade kört fortare, då hade vi knappast hunnit bromsa, eller tänk om moosarna hade planerat ett övergånggställe lite närmare oss och klivit ut rakt ut i sidan på bilen :O :O  Man vet ju aldrig  ?!   Åh äckliga Moosehuveen ! Hälge ska skjutas inte springa över vägen när vi kommer  !

The skjuts arrives.



Regn som fan !


Två hurtiga brudar som trotsar vädret  !!


Om man tittat extremt noga så ser man baken på älgbebisen !  :O

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: JP

HAHAHAHAHAHAHA!!! Jag sitter och vrålar av skratt!!! KILL ME!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback