KIRRAT OCH KLART !

Det här är sjukt, insane, crazy, galet, ofattbart,  !
Resan är bokad , den 3e December drar vi mot varmare breddgrader Jag och min kompanjon Johanna ! Tror det är för färskt för att fatta, men vi ska verkligen åka. Helt otroligt. !  1 Månad kommer att spenderas i Malaysia , blir över Jul och nyår. Sedan drar vi 1 månad till Fillippinerna :)   Ska bli så jääääääävla najs !


Efter trippen till västerås hämtade vi upp Emma och drog ut till sanviken. . Madeleine har nu tagit premiärdoppet för i år ! Kors i taket ;D

Snyggosar som steker på klippan !



Johanna, aka Amfibien var som fisken i vattnet !


Mina pullor !


Vi är ett par riktiga sötisar tycker jag ! :)


Helt underbart !

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ;)

hela du är mums tjejen ! så jävla het och tack för att du äntligen blivit singel. Det här har jag väntat på för länge.

Postat av: Anonym

Absolutely wonderful! what ??

But it's Ok not Bad!

Regards from Italy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback