chill.

Alltså jag måste bara börja med att det här känns sjuuuukt konstigt, förstår ni alla att jag och johanna drar i 2 månader ? Pänsy och summörn kommer vara borta i 6 månader, shit, alla vi 4 kommer vara borta under samma tid. Helt otroligt !
Alltså  , dom två största virrpannorna (jag och johanna) ska utanför sveriges gränser, helt själva. Utanför europas gränser till och med, var glada ifall vi hittar hem igen ! :O

Vi drar liksom i December och vi har massor av tid fram tills dess med att ordna allt. Men jag vet hur det brukar sluta om man heter madeleine, när vi har typ 2 veckor kvar kommer jag inse hur mkt det är att fixa med alla papper och skit. Hotell och sånt ska bokas,  men NEJ, så ska det fanimig inte bli ! Jag ska ta tag i det här så att allt är kirrat och fixat till vi kommer ner,  vi har iaf sagt så att vi bokar hotell dom 2 första dagarna som vi är på varje ställe. Sen kan man börja dra runt lite och kolla vart vi vill bo och så :)
Det ska bli sjuuuk Näääjs !



Wihooow, snart iväg till systemet och kirra grejs till imorgon, sen iväg och jobba. Idag blev det inget stek iaf, jävla skitväder ! hmmpf !






Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: JP

Men kul att du har en bild på min rygg!!!!

Postat av: maddie

men bilden är fiiiiiin jävla asstard !

Postat av: Nb

Jp ensam ?

Postat av: maddie

Nb - Hon är mobbad !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback