människosläktet

Min lediga dag , eller nej, min INTE lediga dag var idag. Det blev som sagt jobb iaf, mer jobb än vad jag räknat med. Klev upp kl 06.00 imorse, skulle ner till Grabbarna och Mona på HSb för att hjälpa till med snöskottningen efter helgen cpsnöfall. Hipp som happ blev Mona dålig och jag blev kvar själv med bil, jag och uffe. Skulle göra jobb för 3 personer, med bara mig som har körkort. Jag fick köra bil och även stanna heeeela eftermiddagen bara för att vi skulle hinna klart med allt. Självklart fixar vi det, jag var ju där! Men poängen som jag skulle vilja komma till var att det så kallade människosläktet är fan det äckligaste och smutsigaste däggdjuret som finns ! Fy satan för att städa en trapp, som för övrigt städades en vecka tidigare. Alltså usch, folk slänger (använda?) kondomer, ciggfimpar (som luktar helvete), flaskor och mer omkring sig. Usch usch usch ! Och inte hann jag med nån ridtur som jag hade sett fram emot heller ! :( Då blev dagen bara ännu mer usch.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hihi, jag vet inte, det är synd ;-) Grymt att du är den store snöskottaren iaf ;-D

Postat av: Anonym

Hihi, jag vet inte, det är synd ;-) Grymt att du är den store snöskottaren iaf ;-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback