lortgris

Idag vart det kneg i Skultuna igen då, sen sen så begav det sig hem till köping igen. :) Det är skönt att komma hem och bara inte göra ett skit faktiskt !
Jag och syrran har varit på Skinngubben och H&M iaf, köpte ett par nya termosar upp till Lofsdalen. Välbehövligt. Eftersom jag är så kass på skidor och isbackar så har mina andra termosar trasat sönder sig ! (Efter en krasch i trollskogen i Sälen)

Det ska faktiskt bli så underbart skönt att åka iväg på Lördag och bara vila upp sig i en vecka, hur bra som helst ! Mysigt med familjen :)

Men nu så känner jag hur det börjar kurra i magen, min bästa syster håller på med käket, potatisgratäng, innerlår av oxe, och riktigt fet bearnaisesås , till det får man inte glömma det fettiga vitlöksbrödet ;) MUMS !    magen vaknade ännu mer till liv nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback