kräftan

Nu har jag precis kommit hem från ett avslutat arbetspass i köping. Faktiskt riktigt skoj att vara tillbaka där. Det värsta är nog att jag är så sjuk bränd efter solningen idag, min röv är illröd ! Det är så hemskt, usch och jag gör skitont att sitta ! Tänkte ju att jag skulle vara värsta brave och ba kö på med solkanonen över hela kroppen, mindre smart nu såhär i efterhand. Stackars fina stjärten. :( Äntligen har jag fått en köpare på min sadel iaf, men när jag skulle skicka den idag så höll jag på att få tokspel. För det första kommer jag in på posten nere på stan, och säger att jag ska skicka iväg sadel och att min mamma ringt tidigare och frågat om dom har kartonger man kan få, och mannen hon talat med hade sagt att det inte var några problem what so ever. Men när jag väl är där så bara blänger kärringen på mig och säger att dom minsann inte ger ut kartonger för dom slår sönder sina. Asså värsta blicken, så sjukt otrevlig människa ! Det andra problemet var att jag skulle skicka sadeln på postförskott, neheejru det gick inte heller. Tanten säger åt mig att det inte går mot ett vanligt bankkonto så jag springer iväg till banken för att fixa ett plusgirokonto då. Snabb ordnat tycker jag själv, på banken berättar dom att bara företag och föreningar har plusgiro konton och jag fattar noll. Det hela slutar med att jag inte kan skicka iväg min sadel och att min dag är förstörd för att kärringen på posten inte kan bemöta kunder på ett trevlig sätt ! Herregud, när hon hade letat reda på en kartongjävel till mig så KASTADE hon den över disken så att den åkte ner på golvet framför mig och hon hjälpte mig inte ens. När jag frågade efter tejp kastade hon upp den på disken med den fetaste suck och värsta blick jag varit med om ! NEJTACK för klimakteriekossor säger jag bara !

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: simona

alla vi som hatar posten klappar nu, klapp klapp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback