Fredag den 13e

...oooh spooky.   Eller ja, jag kanske inte ska säga för mycket, då ligger jag väl i diket påväg till jobbet senare ikväll.
Usch, kom ju på att jag måste ut till Hälla och fixa lite grejs tills imorgon oxå. Måste även till apoteket och köpa min ansiktskräm så att jag förblir lika vacker ! :)

Igår så var vi iaf iväg med Julle på hoppträning. Sanna är inte klok den kvinnan, hur kan man tycka att hoppning är kul  ? Jag förstår verkligen inte, jag menar,  hästen hoppar ju liksom :S
Nej usch, tacka vet jag distansen ! Världens roligaste gren, likaså dressyr :) Inte för att jag vill tävla dressyr men alltså det är så roligt att träna. Jag älskar verkligen det, wonderful !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback