bildtorka

jag blir tokig,jag fattar inte hur man lägger upp bilder här ? :S det bara blir som en helt ny sida och sen försvinner hela inlägget, segt :/ Men jag måste berätta om inatt, det var det sjukaste och läskigaste. Hade pratat med danne i telefonen och sedan lagt på för att försöka sova. Lättare sagt än gjort iaf, först började det prassla i mina presentpåsar. Sedan så började det rispa på mitt fönster, observera att det inte var nå blåst utanför utan det var som att nån rev med naglar, jag höll på att skita på mig ! Sen så började det knacka på min garderob, då var måttet rågat ! Jag kastar upp dörren och skriker på mamma, klockan var ju typ halv 1 och hon kommer inrusande och frågar vad det är. Panikslagen som jag var säger jag att det är nån i mitt rum och hon frågar om jag drömmer, nej skriker jag, jag hade ju inte ens somnat, herregd ! Så jag tar mitt täcke och kudde och beger mig in till soffes rum och får sova brevid henne, aslack vaknar hon när jag klampar in mitt i natten. jag förstår henne. men aldrg mer att jag sover själv i mitt rum igen, gubbjäveln som jag trodde var borta är ju tydligen tillbaka !

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sumsum

jag skulle skita ner mig totalt! hoppas du har bajsblöjor hemma!

Postat av: Jp

Fyfan! Sofie berättade och jag skulle ha dött stenhårt!

Postat av: Maddie

Jag vet, jag höll ju på att göra det oxå ! FY SATAN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback