beslutsångest

maten var suverän, trots att det blev mos av potatisgratängen....

Men saken var den iaf att jag fortfarande funderar över mitt hår. Hur ska jag göra ? Igår var jag heeelt bombsäker på att boka tid hos frissan och färga det mörkbrunt, nästan svart.  Men idag är jag inte lika säker längre, mitt fina blonda hår. Tänk om jag inte passar i mörk alls ? Hur ska jag göra med löshår, sätta i eller inte ha något alls ?  Usch,  1000 tankar just nu.
Varför kan man inte bara bestämma sig för något och sen bara köra på det. Varför måste man tänka så mycket ?



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marre

Jag hade en gång lika blont hår som du men så en dag när jag skulle färga utväxten så bestämde jag mig för att bli mörk så då blev jag det!superkul att se hur man såg ut då,jag blev en helt annan människa!Idag är jag blond igen men jag var glad att jag testade och jag kan lätt tänka mig att bli mörk igen. Jag tycker du ska köra på det mörkt, men bara om du vill såklart!Tror du skulle passa i mörkt....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback