Sista dagen

Hoho, håller på och tvättar och grejar för fullt nu. Sanna ville hinna med en sista ridtur tillsammans med det funkar bara inte. :( Så himla tråkigt. Känner att det är precis det jag skulle behöva just nu, en låååång ridtur bara ut , ut, ut och slippa tänka på allt som ska göras. Det är avkoppling, för mig iaf :)

Idag gäller all packning, Johanna kommer hit och så ska vi gå igenom allt tillsammans, kolla så att vi inte glömt nåt oxå. Måste in med min kamera som har fått fnatt typ, eller ja, den har haft fnatt länge men jag har glömt bort att fixa deet. Sen så har johanna stämt Möte med Cristeta kl 16, vi måste kolla upp vart hon hade sitt hus och om det är på ett bra ställe så att vi verkligen kan bo där. Då får vi även träffa nån släkting till henne som just nu är i Sverige från Fillippinerna.  Det blir nog bra !

Har även lovat att träffa Britta, Fredd/ POlly, Drita och Sebbe,  massa fler säkert men just nu är min hjärna på högvarv så jag vet faktiskt inte !!


BTW; jag ääääälskar min nya hårfärg ! ;D  Den är mörkare irl jämfört med bilder, men jag fullkomligt älskar det alltså ! ;D hihi !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback