-

Pengar är växlade, nästan allt är packat (tror jag), kameran som egentligen inte ens behövde fixas är nu fixad iaf ;D  Massa  pinsamma photos of my wife johanna kommer visas, jag lovar !

Det börjar faktiskt kännas lite i magen nu, jag pratade med chankie tidigare och han sa typ såhär "lämna aldrig eer väska eller sånt,  i asien är det typ världens största knarksmuggling förfan "  Typ nåt i en stilen,  sen höll jag på att döööö,  då tyckte han att jag skulle prova andas, det var ju lättare sagt än gjort iaf !  Men haha, det blir nog bra iaf.  Imorgon far vi : )  



FÖLJ OSS IST HÄR :

http://Atriptoasia.blogg.se

Vi lovar pinsamma bilder och videobloggar ;D baaah !

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: [B.E.N]

Ohh... vad skojsigt!

Ha de så jätte bäst och glöm inte att uppdatera bloggen när ni är borta!

Ta hand om er!!! =D

Postat av: [B.E.N]

Ohh... vad skojsigt!

Ha de så jätte bäst och glöm inte att uppdatera bloggen när ni är borta!

Ta hand om er!!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback