Tyck synd om mig.

Jatack, gör det. Sitter med fetaste förkylningen, eller är det kanske svininfluensan ? :O Omg, jag väntar bara på att knorren ska växa ut. Eller iofs, kanske har en sen tidigare  ?   Nejsch, honestly ,  hatar att vara sjuk. Och nu när jag har två lediga dagar så måste jag liksom ligga hemma och kurera mig. Kul ?  - Nej, inte enligt mig iaf. Hade hoppats på att slippa det.

Helgen blev att åka och titta hundvalpisen som Fredd och Thomas ska köpa,  blev inte jag förälskad så säg ?  Herregud vilken lite sötnos. En riktig lite Doris. Jag känner mig verkligen som den stolta moster jag kan titulera mig som,  det kommer ju faktiskt bli min bebis oxå :K  Och det är nog Freddie och Thomas väl förberedda på redan ! :)



Den jobbigaste delen då, ikväll så sa vi hejdå till Hanna och Simona. Och den idiot som tror att jag någonsin skulle kunna hålla mig tror ju jävligt fel ! Jag är så sjukt blödig, jag vet !! Men jag kan inte hjälpa det ! Och inte blev det bättre av att snoret redan rinner från min röda näsa, tror både hanna och simonas axlar blev dyngsura av mitt fina snor och alla tårar !! Stackare !  Men alltså, det känns verkligen helt sjukt. Dom kommer hem om 6 månader. Visserligen får jag och johanna träffa dom tidigare, dom kommer och hälsar på oss nere på Filippinerna, men det är liksom typ 4 månader kvar. En evighet utan vårt fina gäng. Men tjejer, jag kan inte uttrycka i ord hur jävla underbart stolt jag är över er !
Jag är så jävla stolt över alla oss tjejer, vi tar verkligen vara på vårt liv ! Vi tar dom chanser som passerar oss och låter dom inte smita iväg, det tycker jag är jävligt strongt gjort. Beundransvärt faktiskt.  Ni betyder ! <3



Även om ni inte alltid står upp så är ni alltid på topp ! <3




Madeleine



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Simona

Det var fint sagt lilla mädiepädie! Vi är starka, självgående tjejer som inte missar livet! Krya på dig så ses vi om fyra månader! Love you:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback