taggad till tusen !

Ja, det är så allt känns nu ! Jag är supertaggad till allt , men jag vet inte vad jag ska börja med ! Okej,  vi vet redan att min och johannas resa går av stapeln i December, det är det enda som är totalt och helt spikat !
Mönstringen sker i oktober, beroende på om jag får göra lumpen eller inte så måste man kolla skolor och vad jag vill läsa till nästa höst isf. Något måste jag ju göra iaf. Men innan dess funderar vi på att dra till USA och bila runt där ett tag, träffa massa kompisar till thomas och så. Jag tror att det skulle bli helt kalas iaf.  Det är en upplevelse som alla ni som känner mig vet att jag inte tackar nej till.

Men åh, jag vill verkligen, verkligen, verkligen få göra lumpen ! Det är något som jag vet passar mig, och jag vet att jag skulle klara mig sjukt bra. Och det känns så jävla härligt när man får allt peptalk av befäl som sett mig ute i fält och som vet vad jag går för. Det gör mig ännu mera taggad bara, det gör att jag kommer mörscha ännu hårdare för att få som jag vill !  Believe me, jag kommer komma dit !  ;)

Nu är det iaf 2 dagars ledighet för mig som gäller, det känns helt underbart ! Men tro inte att det blir en lugn stund för det, träning idag och imorgon. Måste hinna iväg tll västerås imorgon med, ska kolla ryggsäcken och måste ha nya löpardojjor, så träningen kan fortskrida som planerat :)  Det kommer bli najs, jag hittar säkert ett och annat par heta skor till. Det brukar aldrig slå fel när jag är i farten, right ? : )


LÖRDAG - Liseberg ! ;D


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback